Microsoft 365 programmer
Optimer din kommunikation og arbejdsgange med Microsoft 365
Office 365 har fået nyt navn. Nu hedder det Microsoft 365
Samme velkendte funktioner, men nu med forbedret IT-sikkerhed
Microsoft 365 programmer
Flere programmer er nu en del af Microsoft 365 og det giver mange muligheder for dig – både kommunikativt og produktivt.
Få et overblik over Microsoft 365 programmerne og deres funktioner
Det kan være svært at finde rundt i, hvilke programmer man skal bruge. Derfor har vi beskrevet de mest brugte M365-programmer, så du kan få et indblik i dem og hvornår du kan bruge dem.
• SharePoint
• OneDrive
• Outlook
• Exchange
• Teams
• Planner
• Office programmer
Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os, så vi kan hjælpe dig godt i gang med brugen af M365.
SharePoint – din private lagerplads i skyen
SharePoint gør samarbejdet med dine kollegaer lettere – uanset om I er på kontoret, arbejder hjemmefra eller er et helt 3. sted.
OneDrive giver dig ekstra plads i skyen
OneDrive, giver dig ekstra plads i skyen, hvor du kan gemme dine arbejdsfiler. Dvs. du vil altid have dem med dig uanset hvilken enhed du logger på.
Outlook holder styr på dine aftaler
Outlook som mailprogram er ikke noget nyt, men mailsystemet indeholder faktisk meget mere. Du har mulighed for at styre kalender, journaler, noter og adressekartotek og programmet arbejder rigtigt godt sammen med Exchange, hvor du kan booke møder i dine kollegaers kalendere.
Exchange – vigtige data gemmes
Har du oplevet at miste data fra din mail eller din kalender? Så er Exchange løsningen. Microsoft Exchange, gemmer din data fra mail m.m. fra din Outlook.
Teams – lettere arbejdsgange med kollegaer
Måske bruger du allerede teams eller har tænkt på du gerne vil det. Teams er et af de programmer der er kommet meget frem i lyset de sidste par år ift. den moderne arbejdsplads. Programmet er en chatbaseret applikation, hvor du har mulighed for at dele filer, noter, holde onlinemøder m.m. Et rigtigt godt værktøj til at holde kommunikationen med sine medarbejdere og kunder.
Planner – organiser dit arbejde
Med planner kan du oprette og tildele opgaver til dit team. Det er også muligt at tilføje billeder, dokumenter og selvfølgelig en deadline på hver opgave. Så kan du let og enkelt få et overblik.
Office programmer – nu online
Nu får du adgang til online versioner af de mest kendte Office programmer som Excel, Word og PowerPoint. Fordelen ved denne feature er at du let kan redigere og dele dine filer online med kollegaer.